回應 : 0
法律隨筆
水佳麗案的後續
標少
2020年6月16日
水佳麗兩個多星期前的判案引起一些反彈和投訴, 司法機構並無因此發聲明回應公眾的疑慮, 也沒有批評水佳麗任何不當, 昨天卻異於慣常做法把她在判刑時在庭上所講的transcript上載了, 原汁原味, 讓你置身法庭中自己判斷, 比較一下從媒體獲得的印像。口語謄本很不好看, 十分冗贅, 因為當時是看著感化報告及求情信來判刑, 並非預先寫好的。把裁判法院口語判刑謄本上載屬第一次, 這就表明老總不會批評她, 大馬爺也不會召見她, 因為她沒犯錯。看倌不滿, 只能在此渲泄。水官對這少年的mother tone, fair and well balanced。她講優秀時是這樣講的:

所以對於法庭而言呢,經常要去面對你哋呢啲咁樣嘅年輕嘅犯法嘅人,亦都好似你咁樣,過去其實都係一個真係好優秀,好好嘅細路,對法庭嚟講,一啲都唔愉快呀。但係法--本席只係能夠好期望你真係汲取教訓,如果你希望將來有一日去到呢個嘅區議院好,甚至你將來有一日,冇人能夠睇小你嘅,因為當你係裝備好你自己,又真係對香港有一個好熱誠嘅愛,冇人會--唔會因為你有可能有一個半個案底,可以阻撓到你嘅。

......

好嘞,呢一件嘅案件你唯一,上次已經講過喇,其實事態好嚴重嘅,不過你,唯一對你嚟講係好一啲嘅,就係第一,當然你認罪喇,第二,就係當時候你去試射你呢啲咁樣嘅汽油彈嗰時候,基本上係半夜,冇咩嘢人,冇咩嘢交通,你唔係目的要去傷害任何人,係呢一樣嘢係對你係真係好嘅。

......

但係分辨清楚啲人喺你嘅耳仔講嘅說話,邊啲係可以做,邊啲唔做得,一做就好似你今天咁樣樣。你好快十六歲,你再唔會喺兒童庭出現喇,你會承擔個責任就遠比起做細路仔嗰個時候為高呀,所有做嘅嘢之前三思呀。

媒體有時在餵你吃藥, 你吃了就跟住人家想你去的方向走了。自己隨連結看原文喇。

香港特别行政區 SWS

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
 
 

 

Copyright © Easy Property Co., Limited. All Rights Reserved.